lunes, 12 de noviembre de 2012

Moitas veces so necesitas ver 5 sorrisos


* Que a verdade e que non tivo que pasar moito tempo para que se convertisen en parte da miña vida, dos meus recordos, das miñas lagrimas , dos meus sorrisos, dos meus enfados, das miñas tonterias, dos meus bos días e das miñas boas noites, a verdade non tivo que pasar moito tempo para que se convertisen nos meus irmáns, si , non son de eses irmáns de sangue nin nada polo estilo, pero son irmáns de todo o bo, de todas as experiencias vividas durante 3 meses, que ainda que non o pareza foron, son e serán moito para min.
 Sempre necesitas algo ou alguén que che recorde o teu, que che recorde o bo tempo, o sol, o olor galego, as palabras bonitas que temos, as expresións, a dar bicos de despedida, a berrar, a facerse notar, o teu idioma, o teu fogar, algo que che recorde a todo aquello que aqui non tes, e eles soupéronmo dar a perfección.





Moitisimas gracias por todo, de verdade, tack tack.

No hay comentarios:

Publicar un comentario